Aby dołączyć, wyślij e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o treści: Newsletter.
Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk” jest lokalną grupą działania (LGD) dla obszaru powiatu nakielskiego, która zajmuje się animacją lokalną oraz wdrażaniem funduszy unijnych.
Adres biura:
Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
89-100 Nakło nad Notecią
Godziny pracy biura:
8:00 – 16:00 – poniedziałek, środa, czwartek
8:00 – 17:00 – wtorek
8:00 – 15:00 – piątek
Kontakt do biura:
- nr telefonu: (52) 524 64 34
- nr telefonu komórkowego: 607 822 024 (dyrektor biura LGD); 607 822 019 oraz 577 753 019
- adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kadra biura:
- Dorota Stanek – dyrektor biura LGD
- Monika Żydek – główny specjalista ds. projektów grantowych
- Joanna Bałdyga – główny specjalista ds. projektów
- Magdalena Mrotek – specjalista ds. projektów
- Agnieszka Rybacka – specjalista ds. projektów
- Tomasz Kokoszewski – główny księgowy LGD
Inspektor Ochrony Danych Osobowy:
Tomasz Kubisz, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 782400933
Klauzula informacyjna dotycząca
Ochrony Danych Osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) , informuje Pana/Panią, że:
- Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
STOWARZYSZENIE „PARTNERSTWO DLA KRAJNY I PAŁUK”
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
89-100 Nakło nad Notecią
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)celem spełnienia wymogów prawnych.
- Obowiązek podania danych wynika z art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Posiada Pan/ Pani prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych;
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 782400933
Zasady udzielania oraz sposób pomiaru oraz metody oceny jakości i efektywności doradztwa świadczonego w Biurze LGD „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk” (procedura wewnętrzna)
- A. Zasady ogólne świadczenia doradztwa:
1. Niniejsze procedury określają sposób oceny jakości doradztwa świadczonego w Biurze LGD „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”, w tym przede wszystkim określają sposoby pomiaru jakości udzielanego doradztwa oraz opisują metody oceny efektywności świadczonego doradztwa. - 2. Doradztwo prowadzone jest w Biurze Lokalnej Grupy Działania w godzinach jego pracy oraz w szczególnych przypadkach poza biurem.
- 3. Doradztwo jest świadczone bezpłatnie.
- 4. Usługi doradcze co do zasady, świadczą pracownicy Biura LGD na stanowiskach:
- główny specjalista ds. przedsiębiorczości i projektów infrastrukturalnych,
- główny specjalista ds. projektów grantowych,
- specjalista ds. animacji i współpracy,
zgodnie z zakresem obowiązków określonym w Regulaminie Biura Stowarzyszenia na danym stanowisku pracy. W szczególnych przypadkach (doradztwo specjalistyczne) Zarząd Stowarzyszenia może podjąć decyzję o zleceniu tych usług również ekspertom zewnętrznym. - 5. Doradztwo prowadzone przez pracowników biura LGD obejmuje 2 kategorie usług:
- I. Usługi informacyjne – o charakterze ogólnym, obejmujące udzielanie informacji nt.
- ogólnych założeń LSR – kreowanie pomysłów na projekty w ramach LSR,
- doboru właściwego programu jako źródła finansowania planowanego przedsięwzięcia innego niż LSR (dot. beneficjentów nie kwalifikujących się do wsparcia w ramach LSR),
- z zakresu prawa, marketingu, finansów, podatków, itp.
- innych aspektów funkcjonowania podmiotów, nie związanych bezpośrednio z wdrażaniem LSR.
- II. Usługi konsultacyjne – obejmujące obsługę wnioskodawców i beneficjentów naborów ogłaszanych w ramach LSR Stowarzyszenia „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”. Do usług konsultacyjnych zalicza się:
a) usługi z zakresu zasad wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (w tym ocena kwalifikowalności w aspekcie LSR);
b) konsultację i weryfikację uzupełnień do wniosku o przyznanie pomocy;
c) usługi z zakresu zasad wypełniania wniosku o płatność;
d) konsultację i weryfikację uzupełnień do wniosku o płatność.
6. Doradztwo prowadzone przez pracowników Biura LGD ma charakter indywidualny, jednakże może mieć także charakter grupowy (spotkania informacyjno-konsultacyjne).
7. Doradztwo może być świadczone poprzez kontakt osobisty lub telefoniczny, a także mailowo.
8. Doradca po wykonanej usłudze doradczej wypełnia Formularz wykonania usługi doradczej, a następnie wprowadza najistotniejsze dane do ewidencji usług doradczych. Na formularzu wykonania usługi doradczej doradca umieszcza numer pozycji z ewidencji usług doradczych. Wzór formularza wykonania usługi doradczej stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury.
9. Ewidencja usług doradczych prowadzona jest wspólnie dla wszystkich pracowników Biura LGD w postaci elektronicznej w pliku umieszczonym „w chmurze”, do którego dostęp mają doradcy. Wzór ewidencji usług doradczych określa załącznik nr 2 do niniejszej procedury.
B. Sposób pomiaru jakości udzielonego doradztwa:
1. Osoba korzystająca z doradztwa w Biurze LGD wypełnia anonimowo ankietę oceniającą jakość doradztwa świadczonego przez LGD, a po wypełnieniu umieszcza ją w przygotowanej w tym celu skrzynki (urny). Wzór ankiety określa załącznik nr 3 do niniejszej procedury.
2. W przypadku osób korzystających z doradztwa telefonicznego bądź mailowego, osoby te zostaną poproszone o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej umieszczonej pod wskazanym adresem internetowym (wywiad typu CAWI). Formularz ankietowy do wywiadu typu CAWI oparty jest na wzorze ankiety oceniającą jakość doradztwa świadczonego przez LGD (załącznik nr 3 do niniejszej procedury).
C. Opis metody oceny jakości i efektywności świadczonego doradztwa:
1. Ocena efektywności doradztwa dotyczy przede wszystkim usług o charakterze konsultacyjnym, tj. dotyczących bezpośrednio wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju i obsługi potencjalnych wnioskodawców.
2. Przez efektywność doradztwa rozumiemy stosunek liczby udzielonych porad w stosunku do liczby spraw zakończonych pozytywnie tj.:
a) w przypadku wniosków o przyznanie pomocy – liczby porad z zakresu II.1 oraz II.2 do liczby operacji wybranych i podpisanych umów mając na uwadze jedynie Wnioski złożone w odpowiedzi na ogłoszone przez LGD konkursy. Badanie efektywności ww. zakresie następuje:
- w odniesieniu do wniosków składanych przez podmioty inne niż LGD – po zakończeniu weryfikacji wniosków z danego naboru przez Samorząd Województwa, a tym samym po podpisaniu wszystkich umów w ramach danego naboru LGD;
- w odniesieniu do grantobiorców – po zakończeniu weryfikacji grantów z danego naboru przez LGD, a tym samym po podpisaniu wszystkich umów w ramach danego naboru LGD;
b) w przypadku doradztwa z zakresu rozliczania projektów liczby porad z zakresu II.3 oraz II.4 do liczby zleceń płatności / dokonanych refundacji.
Min. efektywność świadczonego doradztwa zakłada się na poziomie min. 60%.
3. Przynajmniej raz do roku Zarząd Stowarzyszenia dokonuje oceny jakości i efektywności świadczonego doradztwa m.in. na podstawie analizy ankiet oraz wyników badania CAWI a także na podstawie danych wynikających z ewidencji usług doradczych, listy operacji wybranych oraz raportów z systemu OFSA (lub podobnych).
4. Po dokonaniu oceny Zarząd Stowarzyszenia omawia zespołowo oraz indywidualnie z poszczególnymi pracownikami wyniki tej oceny.
5. W przypadku uwag do jakości i/lub efektywności świadczonego doradztwa (w tym osiągnięcie efektywność poniżej 60%) Zarząd Stowarzyszenia może podjąć decyzję m.in. o skierowaniu pracownika na dodatkowe szkolenia lub inne formy uzupełnienia wiedzy czy umiejętności mające na celu podniesienie jakości lub efektywności świadczonego doradztwa lub też w stosownych przypadkach wyciągnąć wobec pracownika konsekwencje wynikające z Regulaminu pracy Biura LGD i umów o pracę.
Nakło nad Notecią, 28.12.2016 r.
LP. |
NAZWA LUB IMIĘ I NAZWISKO CZŁONKA STOWARZYSZENIA |
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY REPREZENTUJĄCEJ CZŁONKA STOWARZYSZENIA |
SEKTOR GOSPODARCZY |
||
1. |
Adam Grewling PPUH „Grewling” |
Adam Grewling |
2. |
ALFABIZNES Wojciech Elszyn |
Wojciech Elszyn |
3. |
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią |
Wojciech Gawlak |
4. |
Eko-Młyn Kazimierz Jachymski |
Kazimierz Jachymski |
5. |
Firma handlowo-Usługowa „REGWAŁ” Marietta Błaszkiewicz |
Marietta Błaszkiewicz |
6. |
Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” w Nakle nad Notecią |
Dariusz Gołąbek |
7. |
Iwona Wencka-Stramowska TRAINING HOUSE |
Iwona Wencka-Stramowska |
8. |
Jan Siejna Zakład Produkcji Odzieży i Handlu „Dorjan” |
Jan Siejna |
9. |
Maria Horodecka |
Maria Horodecka |
10. |
Medard Jakś 4 M INVEST |
Medard Jakś |
11. |
P.H. „RARYTAS” Iwona Pater i Mirosław Pater sp.j. |
Iwona Pater |
12. |
P.P.H.U. „HEN-BUS” Henryk Romanek |
Henryk Romanek |
13. |
Przemysław Leppert |
Przemysław Leppert |
14. |
Słodki Przystanek Katarzyna Kozłowska |
Katarzyna Kozłowska |
15. |
Tomasz Białkowski |
Tomasz Białkowski |
16. |
WSZYSTKO JASNE PIOTR WILAK |
Piotr Wilak |
17. |
Zajazd WiK Barbara Chyła |
Barbara Chyła |
18. |
ZAKŁAD USŁUGOW HAMDLOWO PRODUKCYJNY BRYGIDA PRUS |
Brygida Prus |
SEKTOR PUBLICZNY |
||
19. |
Gmina Kcynia |
Rafał Heftowicz |
20. |
Gmina Mrocza |
Paulina Kajzer |
21. |
Gmina Nakło nad Notecią |
Piotr Kalamon |
22. |
Gmina Sadki |
Emilia Białka - Hibner |
23. |
Gmina Szubin |
Wioletta Borys |
24. |
Gminne Centrum Kultury i Biblioteki im. Klary Prillowej w Kcyni |
Lidia Wiącek |
25. |
Gminny Ośrodek Kultury w Sadkach |
Iwona Biniak |
26. |
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie |
Marta Bettin |
27. |
Miejsko Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mroczy |
Anna Żydek |
28. |
Muzeum Ziemi Krajeńskiej |
Tomasz Pasieka |
29. |
Muzeum Ziemi Szubińskiej |
Kamila Czechowska |
30. |
Nakielski Ośrodek Kultury w Nakle nad Notecią |
Agnieszka Misiorek-Franków |
31. |
Powiat Nakielski |
Agnieszka Heftowicz |
SEKTOR SPOŁECZNY |
||
32. |
Fundacja „Civitas” |
Sławomir Krainski |
33. |
Fundacja „W Kuźni” |
Marcin Kamiński |
34. |
Klub Turystyki „Noteć” |
Tadeusz Kunikowski |
35. |
Koło Gospodyń Wiejskich „BIS” w Sadkach |
Małgorzata Posieczek |
36. |
Koło Gospodyń Wiejskich Sami Swoi |
Barbara Sądel |
37. |
Koło Gospodyń Wiejskich w Chrząstowie |
Barbara Mizdalska |
38. |
Koło Gospodyń Wiejskich w Mroczy |
Aleksandra Polewczyńska |
39. |
Koło Gospodyń Wiejskich w Ślesinie gmina Nakło nad Notecią |
Sylwia Fac |
40. |
Koło Gospodyń Wiejskich w Wielu |
Anna Tyma |
41. |
Lokalna Grupa Rybacka „Nasza Krajna i Pałuki” |
Ewa Pierucka |
42. |
Stowarzyszenie „Nasza Nadzieja” Kołaczkowo |
Anna Kijowska |
43. |
Stowarzyszenie „Nasz Zamość” |
Robert Rynarzewski |
44. |
Stowarzyszenie „Razem dla Dziewierzewa” |
Maria Łyszczarz |
45. |
Stowarzyszenie Ekolgiczne Ziemi nakielskiej „OIKOS” |
Jarosław Ciepłuch |
46. |
Stowarzyszenie Krajna |
Klaudia Gajewska |
47. |
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Olszewki i Lubaszcza |
Aleksandra Agata Minda |
48. |
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Witosławia i Okolic „Prawdzic” |
Łukasz Adrian Piotrowski |
49. |
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Anieliny i Łodzia „Żakus” |
Milena Anna Kapica |
50. |
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Trzeciewnica i Suchary |
Izabela Stefańska-Król |
51. |
Stowarzyszenie Przyjaciół Młodzieży „PUELLA” |
Aleksandra Nowaczyk |
52. |
Towarzystwo Kulturalne Gminy Sadki |
Justyna Leppert - Garczewska |
MIESZKAŃCY POWIATU NAKIELSKIEGO |
||
53. |
Barbara Jasińska |
Barbara Jasińska |
54. |
Barbara Strzelewicz |
Barbara Strzelewicz |
55. |
Beata Zglenicka |
Beata Zglenicka |
56. |
Ewa Haberska |
Ewa Haberska |
57. |
Henryka Tracz |
Henryka Tracz |
58. |
Iwona Pyra |
Iwona Pyra |
59. |
Jacek Maćkowski |
Jacek Maćkowski |
60. |
Janina Lustig |
Janina Lustig |
61. |
Kamila Radzka-Januszewska |
Kamila Radzka-Januszewska |
62. |
Katarzyna Borzych-Kubacka |
Katarzyna Borzych-Kubacka |
63. |
Ludwika Mrówczyńska |
Ludwika Mrówczyńska |
64. |
Magdalena Milczewska |
Magdalena Milczewska |
65. |
Mariusz Buczkowski |
Mariusz Buczkowski |
66. |
Rafał Leppert |
Rafał Leppert |
67. |
Renata Bolka |
Renata Bolka |
68. |
Ryszard Kamiński |
Ryszard Kamiński |
69. |
Tadeusz Sobol |
Tadeusz Sobol |
70. |
Wojciech Bethke |
Wojciech Bethke |
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec