Ułatwienia dostępu

Stowarzyszenie
"PARTNERSTWO
DLA KRAJNY I PAŁUK"

 

Nakło nad Notecią, 29.03.2023

logotypy unijne - fundusz rolny

W związku z trwającymi pracami nad opracowaniem Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność dla obszaru powiatu nakielskiego na lata 2023-2027 oraz przeprowadzonymi już spotkaniami, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, informujemy o zmianie harmonogramu prac związanych z przygotowaniem niniejszego dokumentu.

AKTUALIZACJA HARMONOGRAM PRAC ZWIĄZANYCH Z OPRACOWANIEM STRATEGII ROZWOJU LOKALNEGO KIEROWANEGO PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ DLA OBSZARU POWIATU NAKIELSKIEGO NA LATA 2023-2027   
WARSZTAT PLANISTYCZNY, TYM POWOŁANIE ZESPOŁU PARTYCYPACYJNEGO MIEJSCE REALIZACJI
02.03.2023 (czwartek) 16.00-18.00 Warsztat planistyczny Przystań Powiat Nakielski, ul. Notecka 4, Nakło nad Notecią 
PRACE ZESPOŁU PARTYCYPACYJNEGO
14.03.2023 (wtorek)  16.00-17.30 Prace Zespołu Partycypacyjnego Przystań Powiat Nakielski, ul. Notecka 4, Nakło nad Notecią 
21.03.2023 (wtorek)  16.00-17.30 Prace Zespołu Partycypacyjnego Muzeum Ziemi Szubińskiej, ul. Szkolna 2, Szubin
28.03.2023 (wtorek)  16.00-17.30 Prace Zespołu Partycypacyjnego Urząd Miejski w Kcyni, ul. Rynek 23, Kcynia
20.04.2023 (czwartek)  16.00-17.30 Prace Zespołu Partycypacyjnego Przystań Powiat Nakielski, ul. Notecka 4, Nakło nad Notecią 
REDAKCJA WSTĘPNEJ WERSJI DOKUMENTU LSR
do 14.05.2023  Redakcja wstępnej wersji dokumentu LSR - Zespół Zadaniowy powołany w czerwcu 2020 r. przez Walne Zebranie Członków LGD
KONSULTACJE SPOŁECZNE PROJEKTU LSR
15-24.05.2023 (10 dni) E-Konsultacje - formularz konsultacyjny dostępny online
15-24.05.2023 (10 dni) Punkt informacyjno-konsultacyjny w biurze LGD w dni robocze w godz. 10.00-13.00, sobota 20.05.2023 w godz. 10.00-12.00, niedziela 21.05.2023 w godz. 10.00 - 12.00
15-17.05.2023 Gminne spotkania konsultacyjne z transmisją online
15.05.2023 14.00-15.30 Gmina Sadki Urząd Gminy w Sadkach, ul. Strażacka 11, Sadki
15.05.2023 16.00-17.30 Gmina Mrocza Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, Mrocza
16.05.2023 14.00-15.30 Gmina Kcynia Urząd Miejski w Kcyni, ul. Rynek 23, Kcynia
16.05.2023 16.00-17.30 Gmina Szubin Muzeum Ziemi Szubińskiej, ul. Szkolna 2, Szubin
17.05.2023 16.00-17.30 Gmina Nakło nad Notecią  Przystań Powiat Nakielski, ul. Notecka 4, Nakło nad Notecią 
PRACE ZESPOŁU PARTYCYPACYJNEGO - ODNIESIENIE DO UWAG ZGŁOSZONYCH W TRAKCIE KONSULTACJI SPOŁECZNYCH 
25.05.2023 16.30-17.00 Prace Zespołu Partycypacyjnego Przystań Powiat Nakielski, ul. Notecka 4, Nakło nad Notecią 
PRZEDŁOŻENIE OSTATECZNEJ WERSJI DOKUMENTU LSR DO ZATWIERDZENIA PRZEZ WALNE ZEBRANIE CZŁONKÓW 
Walne Zebranie Członków LGD - 31.05.2023

 

Wszystkie spotkania są otwarte. Każdy mieszkaniec powiatu nakielskiego może dołączyć do nich w dowolnym czasie.

Ze względów organizacyjnych zainteresowanych udziałem w spotkaniach oraz pracach Zespołu Partycypacyjnego prosimy o wcześniejsze zgłoszenie pod nr tel. 577 753 019 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Brak zgłoszenia nie powoduje jednak wykluczenia z udziału w spotkaniach.

Miejsca spotkań dostosowane są do potrzeb osób z dysfunkcją ruchową. W przypadku wystąpienia innych potrzeb organizacyjnych, wynikających z niepełnosprawności, prosimy o przekazanie takiej informacji do biura Partnerstwa dla Krajny i Pałuk najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem konsultacji, w celu odpowiedniego przygotowania miejsca.

-

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

 Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie “Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”
współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania
„Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji”. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

 Celem operacji jest sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Wskaźnikiem osiągnięcia celu operacji jest finansowy postęp we wdrażaniu LSR.

Copyright © 2016-2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone.